Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

«Άλλη ομάδα φέτος ο Παλληνιακός»!!!


Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το σχόλιο του φίλου αναγνώστη του μπλογκ, Σπύρου Δρίτσα, με αφορμή το ρεπορτάζ μας, για τα όσα έλεγαν στον Μαραθώνα οι φίλοι της Μάχης, όπου παραδέχονταν την ανωτερότητα του Παλληνιακού στην αναμέτρηση με την ομάδα τους.
Μας γράφει λοιπόν ο Σπύρος τα παρακάτω, που όπως θα διαπιστώσετε, είναι πράγματι ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα: «ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΦΕΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΕΙΘΑΡΧΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΛΗΝΗ ....ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ.....»!!!
Άλλη μια απόδειξη του πόσο πολύ αναγνωρίζεται φέτος η προσπάθεια του Παλληνιακού και φυσικά το έργο του νέου προπονητή του συλλόγου, του Σωκράτη Κιούρκου…

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΑΛΙΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ ΕΧΩ ΣΥΧΝΗ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΚΙΟΥΡΚΟ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή