Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

«Άδικα με απέβαλε στο στήθος μου πήγε η μπάλα»

Πολλά νεύρα μετά το τέλος με τον Κεραυνό Κερατέας της αναμέτρησης είχε ο Παναγιώτης Χριστοφιλέας! Έξαλλος ο πορτιέρο του Παλληνιακού με την απόφαση του διαιτητή να τον αποβάλει για την φάση του 40’, έλεγε ξανά και ξανά σε όλους τους ανθρώπους της ομάδας του, πως βρήκε την μπάλα με το στήθος και δεν υπήρχε η παραμικρή υποψία χεριού!

Το «Ζω Παλλήνη» μίλησε με τον άσο του Παλληνιακού για το τι συνέβη σε εκείνη τη φάση και μας είπε χαρακτηριστικά:
«Για να προλάβω το τέτ-α-τετ πήρα την απόφαση να βγω από τα καρέ μου. Ήξερα όμως ότι έβγαινα εκτός περιοχής και είχα τα χέρια μου κολλημένα στο σώμα μου. Το έχω κάνει αρκετές φορές αυτό και ξέρω πώς να αντιδρώ. Δεν είναι άγνωστη κίνηση για εμένα. Ο αντίπαλος πλάσαρε και η μπάλα πήγε καθαρά στο στήθος μου. Γεμάτα! Και βγήκε πλάγιο. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έδειξε. Τα χέρια μου ήταν κολλημένα. Πολύ άδικα με απέβαλε»!..

Διαβάστε το υπόλοιπο θέμα στο zwpallini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου