Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Μερτύρης: «Με κάνατε υπερήφανο που είμαι πρόεδρος του Παλληνιακού»

Απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση της ομάδας στον ημιτελικό με τον Κεραυνό και παρά τον αποκλεισμό από το Κύπελλο, ήταν ο πρόεδρος του Παλληνιακού κύριος Παναγιώτης Μερύρης, κάτι που φάνηκε ξεκάθαρα και από την ομιλία του στα αποδυτήρια την επόμενη ημέρα.

Ο πρόεδρος του συλλόγου είπε μεταξύ άλλων στους ποδοσφαιριστές της ομάδας: «Συγχαρητήρια, ήσασταν όλοι συγκλονιστικοί. Παίξατε πολύ καλά, ακόμα και κόντρα στις συνθήκες του αγώνα, έτσι όπως δημιουργήθηκαν μετά την αποβολή. Με κάνατε υπερήφανο που είμαι πρόεδρος του Παλληνιακού. 

Διαβάστε ΕΔΩ την συνέχεια του άρθρου, όλα όσα είπε ο κύριος Μερτύρης στους ποδοσφαιριστές στα αποδυτήρια!

2 σχόλια:

  1. Έχουμε φωτογραφίες και βίντεο από τον αγώνα του κθπελου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι περισσότερο από αυτά που έχω ανεβάσει (δηλαδή την φωτογραφία από την αποβολή του Χριστοφιλέα και κάποιες από την κερκίδα). Δυστυχώς! Αν βρω στην πορεία από κάπου αλλού θα τις αναρτήσω και βίντεο φυσικά. Αλλά προς το παρών δεν έχω βρει κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή