Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Τα σχόλια θα ελέγχονται και έπειτα θα δημοσιεύονται

Δημιούργησα ένα μπλογκ για να δώσω προβολή στην ομάδα της πόλης μου και βήμα στους φίλους της να εκφραστούν. Θεωρώ ότι τα χρόνια που λειτουργεί αυτό το μπλογκ έχει προσφέρει παρά πολλά και έχει βοηθήσει σημαντικότατα στην προβολή του συλλόγου (και όχι μόνο στην Παλλήνη).


Σχετικά με όσα αναφέρθηκαν για εμένα σε τελευταία σχόλια, αλλά και για την εφημερίδα (“Espresso”) που εργάζομαι, θυμίζω στον ανώνυμο σχολιαστή, ότι τα τελευταία χρόνια η συγκεκριμένη εφημερίδα, έκανε την τιμή στον Παλληνιακό (και ενδεχόμενος και στο παιδί του αν είναι πατέρας ποδοσφαιριστή) να φιλοξενήσει θέματα του συλλόγου και να προβάλει το έργο του, ξανά και ξανά, ακόμα και με ολοσέλιδα αφιερώματα!


Μήπως θα μπορούσε να μας πει ο ανώνυμος σχολιαστής ποια "σοβαρή" εφημερίδα ασχολήθηκε τόσο με τον Παλληνιακό (και ενδεχομένως με το παιδί του);


Επίσης ας μας πει και γενικότερα ο ανώνυμος σχολιαστής, τι προβολής τύχαινε ο Παλληνιακός στα ΜΜΕ (και στα τοπικά...) πριν την δημιουργία του μπλογκ και γενικότερα πριν την δική μου ενασχόληση με το σωματείο;


Επειδή λοιπόν δυστυχώς όλοι αντιλαμβάνεστε πως το επίπεδο ορισμένων αναγνωστών του μπλογκ είναι θλιβερά χαμηλό, στα όρια της ανοησίας, και σε βαθμό μάλιστα να μην σκέφτονται ότι το μπλογκ το παρακολουθούν και μικρά παιδιά από την Ακαδημία και τα σχολεία (ενδεχομένως και τα δικά τους παιδιά), αποφάσισα πως από εδώ και πέρα, τα σχόλια θα ελέγχονται προτού δημοσιευτούν.

Όπως γίνεται δηλαδή στα… «σοβαρά» μπλογκ και στις… «σοβαρές» εφημερίδες. Όσα λοιπόν θα περιέχουν υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα κόβονται και δεν θα αναρτώνται. Το palliniakosclub δεν θα μετατραπεί σε «αποθήκη» βωμολοχίας και αισχρολογίας.


Τέλος επειδή γράφτηκε ότι «ο δημοσιογράφος πληρώνεται», σας διαβεβαιώνω πως δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ για την ενασχόληση μου με τον Παλληνιακό, αντιθέτως μάλιστα έχω πληρώσει και πάρα πολλά ευρώ στα τηλέφωνα (και όχι μόνο) για να διαβάζετε αναλύσεις αγώνων εκατοντάδων λέξεων ακόμα και από παιχνίδια των Προτζούνιορ! Ευχαριστώ λοιπόν για τα καλά σας λόγια και για την αναγνώριση της προσφοράς μου…


Αλλά δεν θα σας κάνω -έστω ακόμα- την χάρη να σταματήσω το μπλογκ, γιατί είμαι σίγουρος πως κάποιοι θα το θέλατε παρά πολύ αυτό...


Όσο έχω δυνάμεις και χρόνο, λοιπόν, θα συνεχίσω να γράφω για την ομάδα της πόλης μου και τα παιδιά σας, ειδικότερα γιατί ορισμένοι γονείς το αξίζουν πραγματικά και είναι μεγάλη μου χαρά που ο Παλληνιακός μου έδωσε την ευκαιρία να τους γνωρίσω. Πρόκειται για καταπληκτικούς ανθρώπους, με ήθος, ευγένεια, προσωπικότητα και επίπεδο.

Άλλωστε η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών και γενικότερα των αναγνωστών του μπλογκ διακρίνεται από ήθος και το λέω με πλήρη επίγνωση καθώς πέραν των σχολίων που δημοσιεύετε, εγώ έχω το πλεονέκτημα να λαμβάνω και προσωπικά emails και από τα οποία έχω συμπεράνει τα παραπάνω.

Και φυσικά αξίζουν την ενημέρωση όλα τα παιδιά του συλλόγου. Από την πρώτη ως την μικρότερη ομάδα του Παλληνιακού τα οποία σαφέστατα δεν φταίνε σε τίποτε και που όλα αυτά τα χρόνια έχουν «αγκαλιάσει» και αγαπήσει το palliniakosclub.

Γιάννης Μαραζιώτης.

1 σχόλιο:

  1. Γιώργος Λάιος - Γιάννη αστους να λένε οτι θέλουν, εμείς που είμαστε κοντά στην ομάδα και σε ζούμε απο κοντά γνωρίζουμε τι ΕΧΕΙΣ προσφέρει (στην ομάδα μας) αφιλοκερδώς μάλιστα .... Μην σε πτοουν κάποια σχόλια ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή