Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Σχετικά με την προβολή των ακαδημιών από το palliniakosclub...

Με αφορμή σχόλιο αναγνώστη του μπλογκ, επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά: Το μπλογκ δεν είναι του Παλληνιακού και καμία ευθύνη δεν έχει ο σύλλογος και φυσικά ο πρόεδρος για τα όσα δημοσιεύονται. Ο Παλληνιακός έχει άλλο επίσημο μπλογκ.

Το μπλογκ το ενημερώνω εγώ, μια προσπάθεια που την ξεκίνησα πριν λίγα χρόνια, θέλοντας να βοηθήσω από την πλευρά μου όσο περισσότερο μπορώ (και μέσα από το αντικείμενο που γνωρίζω λόγω του επαγγέλματός μου) τον σύλλογο του τόπου μου. Όπως έχω γράψει αμέτρητες φορές, η ενημέρωση γίνεται με πολύ μεράκι στον λιγοστό ελεύθερο χρόνο που διαθέτω.

Έχω γράψει επίσης, ξανά και ξανά, πως προσπαθώ να καλύπτω και τις ακαδημίες όσο καλύτερα γίνεται. Άλλες φορές με μεγαλύτερα ρεπορτάζ, άλλες φορές με φωτογραφίες και βίντεο. Κάνω ότι καλύτερο μπορώ, στον χρόνο που δύναμαι να αφιερώσω, δυστυχώς όμως κάποια πράγματα δεν μπορούν να γίνουν όσο κι αν το θέλω και το γράφω ειλικρινά ότι ΤΟ ΘΕΛΩ.

Συνοψίζοντας λοιπόν (για μια ακόμη φορά): Για ότι γράφετε σε αυτό το μπλογκ, την ευθύνη την έχω εγώ και όχι η ομάδα, επομένως μην απευθύνεστε στον πρόεδρο.

Υ. Γ. Όσον για τον κύριο Μερτύρη, θα έλεγα πως έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια και το πόσο πονάει τον σύλλογο και το πόσο έχει προσφέρει. Επομένως, κρίνω ότι όλοι όσοι είμαστε γύρω από την ομάδα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, πρέπει να τον στηρίξουμε και όχι να του δημιουργούμε προβλήματα με σχόλια και κριτική.

Υ. Γ. 2.: Επειδή αντιλαμβάνομαι πως ο συντάκτης του συγκεκριμένου σχολίου είναι προφανέστατα πατέρας κάποιου από τα παιδιά της ακαδημίες, τον προτρέπω και με όλο τον σεβασμό, να συνεργαστεί με το μπλογκ. Να μου στέλνει δηλαδή τα νέα της ομάδας που αγωνίζεται ο μικρός (την σύνθεση από το παιχνίδι της εβδομάδας και την περιγραφή κάποιων φάσεων αν μπορεί) και εγώ θα τα διαμορφώνω. Θα με βοηθούσε πολύ περισσότερο ένα τέτοιο email.

*Όπως και να έχει πάντως, υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να αφιερώσω περισσότερο χρόνο και χώρο για τις ακαδημίες. Το κάνω γιατί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΩ. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να εγγυηθώ για το αποτέλεσμα.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΑΖΙΩΤΗΣ
 

2 σχόλια:

  1. Τα σχόλια ειναι καλοπροέρετα και όπως έγραψα το κάνω για το καλό χωρίς κακία και πρόθεση. Σκοπός μου η προβολή των μικρών.
    Αναφορικά με το πρόεδρο δεν τον έκρινα τον παρότρυνα και επιπλέον έτρεξα μέσω του μπλογκ να τον συγχρώ για την άμεση ανταπόκριση.
    Όσον αφορά εσάς, είστε στους συνεργάτες που αναφέρθηκα με τη φράση " με όλο το σεβασμό" ΑΛΛΑ η απουσία των Ακαδημιών μπορεί να στοιχίσει και δεν το αξίζουμε σαν Παλληνιάκός.

    Σχετικά με τη πρότασή σας, πολύ θα το ήθελα αλλά δεν μου το επιτρέπουν οι χρόνοι μου να είμαι συχνά κοντά στην ομάδα.

    Τέλος, εκτιμώ απεριόριστα την ανταπόκριση και δηλώνω ικανοποιημένος γιατί αυτή η κουβέντα μας (θετικής διάθεσης και όχι κακόβουλης σκέψης) θα βρει όλους μας σύμφωνους πως Διοίκηση, Εσείς, Γονείς και Ομάδα είναι ΚΟΝΤΑ και ΑΜΕΣΑ στις Ακαδημίες.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας έρχεται και κανένας γονέας με καμμιά φωτογραφική μηχανή να βοηθάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή