Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Κοκκινάκης: «Ο Παλληνιακός είναι ενιαίος και αδιαίρετος»

Θέση για τα αρνητικά σχόλια προς την διοίκηση και την τεχνική ηγεσία του Παλληνιακού, που γίνονται αυτές τις μέρες στο palliniakosclub, πήρε με επίσημη τοποθέτησή του στο blog και ο κύριος Νίκος Κοκκινάκης. Ο πρώην έφορος του συλλόγου λοιπόν, σχολιάζει χαρακτηριστικά:

«Στηρίζω την άποψη του κυρίου Κολόκα. Ο Παλληνιακός είναι ένας και αδιαίρετος. Είμαι στον Παλληνιακό 15 χρόνια. Παραιτήθηκα γιατί εγώ δεν μπορώ να ανταποκριθώ. Όλα τα παιδιά στην ομάδα και την διοίκηση είναι μεταξύ τους αγαπημένα και δεμένα. Με το καλαμπούρι τους, με το κέφι τους, με το γέλιο τους. Και μου κάνει εντύπωση πως βγαίνουν και κάνουν τέτοιες δηλώσεις ανώνυμες. Γιατί ρε παιδιά; Οι ακαδημίες δουλεύουν ρολόι. Οι άνθρωποι στις ακαδημίες εργάζονται σκληρά. Ήρθε κανείς εκεί να δει πως δουλεύει ο Παλληνιακός; Με τι πάθος ασχολούνται οι προπονητές. Εγώ βλέπω τον κύριο Κιούρκο όλες τις ελεύθερες ώρες του να είναι στο γήπεδο.

Το ίδιο και ο κύριος Πούλος και ο κύριος Χριστοφιλέας και όλοι. Όλοι δουλεύουν τόσο σκληρά που αναρωτιέμαι πολλές φορές «τι αντοχές έχουν αυτοί οι άνθρωποι;». Ο σύλλογος έχει 140-150 παιδιά και δεν έχω ακούσει ειλικρινά κάθε απόγευμα που είμαι εκεί έναν γονέα να έρθει να κάνει παράπονα. Βλέπεις όλα τα τμήματα ντυμένα, με τα μπουφάν τους, τις στολές τους, πράγματα πρωτόγονα για τον Παλληνιακό. Αυτή είναι η αλήθεια. Ξανά λέω πως είμαι 15 χρόνια στην ομάδα και ξέρω τι γινόταν και παλιότερα. Και δυστυχώς βγαίνουν κάποιοι και ρίχνουν χολή στον πρόεδρο που δίνει και την ψυχή του για τον Παλληνιακό και στον Σωκράτη που είναι από μικρό παιδί Παλληνιακός.

Είναι άδικο να κατηγορούν ανθρώπους που δεν ξέρω μάλιστα και αν τους γνωρίζουν καν. Το λέω γιατί εγώ αυτούς τους ανθρώπους τους βλέπω κάθε μέρα. Τους ζω. Για ποιον λόγο λοιπόν τόση χολή; Τι έκανε δηλαδή η ομάδα; Για ένα «κακό» αποτέλεσμα να ρίξεις φαρμάκι σε ανθρώπους που δουλεύουν από το πρωί ως το βράδυ; Ο Παλληνιακός είναι ένας ενιαίος και αδιαίρετος και δεν υπάρχει περίπτωση, όση χολή κι αν ρίξουν, να επιφέρουν ρήγματα στην ομάδα. Γιατί είμαστε όλοι ενωμένοι. Δηλώνω ξεκάθαρα την μεγάλη μου στήριξη στον Παλληνιακό με όλη μου την καρδιά. Και στον πρόεδρο και στον προπονητή και στους παράγοντες. Το κλίμα είναι ωραίο στο Παλληνιακός, έλεος παιδιά, βοηθήστε και μην ρίχνεται χολή».

ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου