Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η συμπεριφορά του Χατζηαναστασίου στην αποβολή του! (ΒΙΝΤΕΟ)


Ο Βλάσης Χατζηαναστασίου (δεξιά)
διαμαρτύρεται στον παρατηρητή
της χθεσινής αναμέτρησης.

Προκλητική ήταν η στάση του προπονητή της Θύελλας, Βλάση Χατζηαναστασίου χθες καθ’ όλη τη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου. Χωρίς κανέναν λόγο διαμαρτυρόταν στους διαιτητές από το πρώτο δεκάλεπτο του ματς (πραγματικά δεν έγινε καμία φάση που να δικαιολογεί κάτι τέτοιο) και γι’ αυτό λίγο πριν το φινάλε της αναμέτρησης ο άρχοντας τoυ αγώνα, διέταξε την αποβολή του από τον πάγκο της ομάδας του.
Στο φύλλο αγώνα έπειτα έγραψε ότι του φώναζε κατ’ επανάληψη «κάνεις πολύ κακή διαιτησία όλα τα δίνεις εις βάρος μας. Είσαι πολύ κακός»…
Ο κύριος Χατζηαναστασίου, όμως ακόμα και κατά την αποχώρησή του συνέχιζε να διαμαρτύρεται! Ο παρατηρητής έκανε ξανά και ξανά συστάσεις για να αποχωρήσει, με εκείνον να του έχει παρατεταμένο τον δείκτη του συνεχώς και πολλοί στην εξέδρα έλεγαν πως "κάνει σα να τον… απειλεί"!!!
Σε κάποια στιγμή μάλιστα γύρισε και προς την κερκίδα χαιρετώντας (μάλλον ειρωνικά...) τον κόσμο! Στο βίντεο που παραθέτουμε είναι χαρακτηριστικό το πλάνο.
Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η γενικότερη αυτή συμπεριφορά του κυρίου Χατζηαναστασίου και σχολιάστηκε εκείνη τη στιγμή από τους Παλληνιώτες στο γήπεδο. Σίγουρα τέτοιες συμπεριφορές δεν κάνουν καλό στο ποδόσφαιρο… Η κατάσταση βέβαια δεν ξέφυγε (ευτυχώς), αλλά οι προπονητές, όπως και να το κάνουμε, όσα κι αν είναι τα νεύρα τους λόγω της έντασης του παιχνιδιού, οφείλουν να είναι πολύ προσεχτικοί στις συμπεριφορές τους… Όχι πως δεν έχουμε δει και πολύ χειρότερα, αλλά καλό θα είναι ο κύριος Χατζηαναστασίου να είναι πιο προσεκτικός καθώς άλλωστε οι άνθρωποι της Ραφήνας, μιλούν για έναν σοβαρό και καλό τεχνικό...


Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε όλα τα βίντεο στο κανάλι του Palliniakosclub

3 σχόλια:

  1. ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ.Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΑ ΔΙΚΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΔΗΛΩΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ.ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ 2ο ΓΥΡΩ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΑ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ.ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ. ΧΑΤΖΗΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΒΛΑΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Χατζηαναστασίου, με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σας, κάτι που νομίζω ότι γίνεται αντιληπτό και από τον τρόπο με τον οποίον έγραψα το κείμενό μου, θα ήθελα να σας τονίσω ότι εγώ το μόνο που έκανε ήταν η καταγραφή του περιστατικού και τίποτε παραπάνω. Δημοσιογραφική ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ της αποβολής σας από τον πάγκο (δεν είναι κάτι κακό...), δημοσιογραφική ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ των όσων αναφέρονται στο φύλλο αγώνα (επίσης απόλυτα φυσιολογικό) και ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ που έφτασε στην κατοχή μου και βάσει του οποίου προέκυψαν τα σχόλια στην κερκίδα, τα οποία ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΚΑ-ΤΕ-ΓΡΑ-ΨΑ ως όφειλα ως δημοσιογράφος. Εν κατακλείδι, όλα όσα αναφέρονται στο ρεπορτάζ μου, είναι απλές ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑ-ΤΑ-ΓΡΑ-ΦΕΣ, με το βίντεο μάλιστα να τις ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ. Το μόνο σχόλιό μου, είχε να κάνει με το ότι οι προπονητές (έστω και κάτω από την πίεση του αγώνα) θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και να μην δίνουν το παραμικρό δικαίωμα. Φυσικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΌΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ με αυτή την επισήμανσή μου… ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ και πραγματικά μου έχουν μεταφερθεί πολύ καλά σχόλια όπως αναφέρω και στο ρεπορτάζ… ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑ-ΤΑ-ΓΡΑ-ΦΗ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αλγειηνή συμπεριφορα και το συνεχής διαμαρτυρίες προς τον διαιτητή είναι η εικόνα που έδειξα εγώ στο γήπεδο? ή είναι η δημοσιογραφική σας καταγραφη? Και σας παρακαλώ πολύ να μου απαντήσετε με μεγάλη ειλικρίνια ποίος απο την ομάδα μου μετέφερε σε εσας κουβέντες που αναρτήσατε πρίν απο το παιχνίδι μας στο blog σας σχετικά με "πελάτες" και "πελατειακές σχέσεις¨". Εκτός αν αυτό το κάνατε για να δώσετε στους παίκτες της ομάδας ενα έξτρα κίνητρο για νίκη.Αυτό ομως να ξέρετε οτι είναι ελαφρώς επικύνδυνο ιδιαίτερα αν αυτό είναι προιόν φαντασίας και οχι αλήθειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή