Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Μπερτσιάς: «Δείξαμε ότι παλεύουμε το παιχνίδι μέχρι το 90»


Στη δύναμη και την ψυχή που είχε η ομάδα στην αναμέτρηση με την Λαυρεωτική, στάθηκε ο Νίκος Μπερτσιάς στις δηλώσεις του στο «palliniakosclub» μετά το τέλος της αναμέτρησης. Αναλυτικά μας είπε ο επιθετικός της Παλλήνης:


-Για τη νίκη: «Το θετικό είναι ότι αν κάποιος δει την εικόνα μας σε αυτά τα δύο πρώτα ματς, καταλαβαίνει στο δεύτερο παιχνίδι, ότι μας πείραξε πάρα πολύ η εικόνα μας στο πρώτο ματς. Αν ήμασταν πιο προσεχτικοί θα ήταν τελείως διαφορετικό το αποτέλεσμα και κόντρα στην Σταμάτα, αλλά η ομάδα είναι καινούρια, είναι πολύ νωρίς και πιστεύω ότι θέλει χρόνο για να δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε μέσα στο γήπεδο. Είναι όμως ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και βαθμολογικά και ψυχολογικά γιατί κάποια στιγμή πρέπει να κάνεις μια αρχή. Από εδώ και πέρα είμαστε αισιόδοξοι  και θα πάνε καλά τα πράγματα στη συνέχεια».

-Για την ανατροπή: «Είχε δύναμη και ψυχή η ομάδα να το παλέψει και να γυρίσει το αποτέλεσμα. Δείξαμε ότι παλεύουμε το παιχνίδι μέχρι το 90. Παλέψαμε όλες τις φάσεις και μας βγήκε».

-Για το δικό του ξεκίνημα με τα δύο γκολ: «Ψυχολογικά για εμένα είναι πάρα πολύ καλό. Το θετικό βέβαια είναι να μπαίνει το γκολ για να κερδίζει η ομάδα, όποιος κι αν το βάζει. Τώρα βρίσκομαι εγώ εκεί, σκοράρω εγώ»…

-Για το ρόστερ και τις δυνατότητες: «Εμένα μου αρέσει που η ομάδα έχει νέα παιδιά και μπορεί να στηριχτεί στα δικά της παιδιά. Προσωπική μου άποψη για το ποδόσφαιρο, είναι ότι κάθε φορά στο γήπεδο πρέπει να βγάζεις αυτό που θέλεις εσύ να βγάλεις. Δηλαδή μια καλή ομάδα, να παίζει καλό ποδόσφαιρο. Από εκεί και πέρα όπου κι αν πάει το θέμα, καλοδεχούμενο θα είναι…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου